خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

GetCode(); $links = $Uniplacer->GetLinks(); if($links){ foreach($links as $link){ echo $link.'
'; } } ?> کسب درآمد از اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد از اینترنت و آدرس daramadclik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Alternative content


 

Купить ссылку здесь за руб.
 
Поставить к себе на сайт

 

 

 

55f6caac1a2b2c8

 

BlockChain | حساب ارزی معتبر بیت کوین با دریافتی آسان

شما می توانید از لینک زیر حساب بسازید.

کلیک کنید

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

bitcoin-1

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.

bitcoin-2

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.

bitcoin-3

پس از ورود به حساب، می توانید آدرس کیف پول یا والت (wallet) خودتان را ببنید. اگر کسی قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد، این آدرس را در اختیارش قرار دهید. جهت مشاهده تراکنشهای حسابتان، روی گزینه My Transactions که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

bitcoin-4

جهت ارسال بیت کوین به حساب دیگران، روی گزینه Send Money که در شکل بالا مشخص شده کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل زیر باز شود. در این صفحه لازم است که آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Send Payment را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.

bitcoin-5

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید. توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.



:: برچسب‌ها: بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 158536
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : بازدید از وبلاگ شما30ریال
ت : سه شنبه 17 آذر 1395
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');