خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

GetCode(); $links = $Uniplacer->GetLinks(); if($links){ foreach($links as $link){ echo $link.'
'; } } ?> کسب درآمد از اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد از اینترنت و آدرس daramadclik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Alternative content


 

چگونه سرعت Photoshop را چندین برابر کنیم؟!

 

نرم افزار ها مخصوصا اگر ساخت Microsoft و Apple باشند کار را برای شخصی سازی بسیار سخت می کنند. اما شرکت هایی نظیر Adobe با نهایت سادگی و صداقت (!)، محصولات شان را چه در مک و چه در ویندوز یکسان ارائه می کنند.

حالا مشکل کجاست؟! برخی از محصولات این شرکت ها، مانند Photoshop بعد از چند ماه کار واقعا کند و غیر قابل استفاده می شوند. فتوشاپ هم یکی از این برنامه هاست که کنار گذاشتن آن به مرگ و زندگی وابسته است!

امروز در برسام قصد داریم تا راهی ساده بیاموزیم تا این غول طراحی را بسیار سریع و قدرتمند کنیم. پس با برسام همراه باشید

چگونه سرعت Photoshop را چندین برابر کنیم؟!

Photoshop_Express_Windows_Phone

ترفند های تنظیماتی

Photoshop

Cache و History

همانطور که پیداست، علت کند شدن برنامه ها پس از گذشت چند مدت، پر شدن حافظه موقت آن ها یا به اصطلاح Cache می باشد. برای دستیابی به دو مورد بالا، Ctrl + K را در ویندوز و Cmd + K را در مک بفشارید تا به تنظیمات دسترسی پیدا کنید. در منوی تنظیمات، زبانه Performance را بیابید. در بخش Memory Usage شما می توانید میزان رم اختصاص داده شده به پروسه فتوشاپ را افزایش یا کاهش دهید.

پیشنهاد من اگر با این برنامه زیاد کار می کنید، افزایش میزان رم تا حدود ۰٫۵ برابر کل رم می باشد. اما باید بدانید در این صورت، دیگر پروسه های پس زمینه قدرت کم تری خواهند داشت.

در راست، دو گزینه به نام History State و Cache Levels وجود دارند. تغییر در هیچ یک تا زمان ری استارت کردن برنامه اعمال نخواهد شد. تنها چیزی که باید بدانید، اگر پروژه ای قدرتمند و پر حجم ا بر عکس آن دارید، حتما Cache Level را تغییر دهید.

History State

این بخش دقیقا وابسته تاریخچه استفاده از ابزار هایی است که در یک پروژه از آن استفاده می کنید، مثلا پاک کردن یک گوشه یا افزودن متن، در این بخش اضافه خواهد شد، که با انتخاب هر آیتم، دیگر موارد انجام شده پس از آن به یکباره Undo خواهند شد. میزان پیشفرض آن ۲۰ می باشد، که برای اکثر کار های اکی است.

استفاده از Scratch Disk ها

خطر: بحث فنی است، مراقب موج گرفتگی باشید!

Scratch Disk به طور ایده آل به فضای ذخیره سازی SSD گفته می شود. اگر علاوه بر هارد معمولی H.D.D یک هارد SSD نیز بر روی سیستم mount کنید، می توانید با تخصیص فضای آن به فتوشاپ بی نهایت سرعت را بالا ببرید. دقت داشته باشید این فضا نباید بخشی باشد که سیستم عامل بر روی آن نصب شده است.
البته به نظر من هزینه کردن این چنینی تا زمانی که یک طراح حرفه ای نباشید و میلیونی کسب درآمد کنید، اصلا منطقی نیست. اما اگر چنین سیستمی را بر روی رایانه تان پیاده کردید، تنها کافی است در همان بخش Performance، در قسمت Scratch Disk، هارد های اضافه شده را تیک بزنید.

Photoshop

این عمل پس از ریبوت، اعمال خواهد شد. تعیین کردن هارد معمولی به جای اس اس دی، اصلا عقلانی نیست پس لطفا آن را سر جایخودش بگذارید!

دیگر راه کار ها

اگر پس از تغییر این مقادیر، و ریبوت کردن، اگر باز هم نتیجه رضایت بخش نبود، باید راهکار ها و هزینه های بیشتری را تقبل کنید تا حتی بیش از ۱۰ برابر سرعت داشته باشید.

مثلا اگر رم شما ۲GB است، فکر نکنم بر روی پروژه های سنگین خیلی راحت کار کنید. بهتر است راه های زیر را امتحان کنید؛

  1. رم بیشتری نصب کنید. Ram بیشتر می تواند به شما در داشتن سرعت بیشتر و مالتی تسکینگ یاری رساند.
  2. یک SSD تهیه کنید. هارد های سنتی HDD نمی توانند به اندازه SSD ها ایفای نفش کنند. اگر با فتوشاپ خیلی کار می کنید و همانطور که گفتم یک حرفه ای هستید حتما از SSD ها کمک بگیرید.
  3. پردازنده های چند هسته ای می توانند سرعت خیره کننده ای به شما هدیه دهند؟ جواب این مورد خیر است! زیرا یک CPU با کلاک اسپید بیشتر خیلی بهتر از افزایش تعداد هسته های آن می باشد. ادوبی هنوز فتوشاپ را برای استفاده حداکثری از چندین هسته یک CPU بهینه سازی نکرده است…

همین و تمام….!

امیدواریم از مطالعه این نوشته برای افزایش سرعت Photoshop لذت برده باشید. در صورتی که ایده های بهتری برای تکمیل این پست دارید، حتما با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: HowToGeek



:: بازدید از این مطلب : 180093
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : بازدید از وبلاگ شما30ریال
ت : سه شنبه 1 دی 1394
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');